Knappt använt, sitter väldigt fint på en som tar ungefär 44/46 i byxor. Osäker på varumärket
🔗 Kopiera länk
Knappt använt, sitter väldigt fint på en som tar ungefär 44/46 i byxor. Osäker på varumärket
Skapad för 2 år sen 2024-01-23 19:08