Jättesköna och mjuka skor (även i hälen) från Adidas. Lite blekrosa och mörkare rosa. Inte skrikig i färgen. I använt skick, men nytvättade. Stl 37 1/3.
🔗 Kopiera länk
Jättesköna och mjuka skor (även i hälen) från Adidas. Lite blekrosa och mörkare rosa. Inte skrikig i färgen. I använt skick, men nytvättade. Stl 37 1/3.
Skapad för 2 år sen 2024-03-11 21:02